بهره برداری از دو طرح عمرانی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار



علی کارگران معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از بهره برداری ساختمان آموزشی و اتمام عملیات ساختمان آناتومی دانشکده دامپزشکی واحد همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد .

مهندس علی کارگران وجود 24 کلاس درس ، سایت کامپیوتر ، 8 اتاق ویژه اساتید و سالن همایش 135 نفره را از ویژیگی های ساختمان دو طبقه 3598 مترمربّعی فوق دانست و گفت ساختمان آناتومی با کاربری آموزشی و پژوهشی به مساحت 380 مترمربّع و دارای سالن تشریح ، سردخانه زیر صفر و بالای صفر ، اتاق اساتید و کارشناسان ، کلاس درس ، اتاق استخوان شناسی ، تهیه نمونه و انبار می باشد . ایشان ضمن تقدیر و تشکر از پیمانکار دو پروژه فوق  بدلیل کیفیت مطلوب  مصالح مصرفی در پروژه ، سرعت ، دقت و نحوه اجرای آن ، عمده ضعف و مشکلات موجود در اجرای پروژه های پیمانی را عدم توانائی مالی و فنی پیمانکاران دانست  و افزود با بررسی دقیق و تعیین صلاحیت های لازم از نظر مالی ، فنی ، تجهیزاتی و پرسنلی شرکت کنندگان در مناقصه ها توسط کارفرما می توان تا حدّ زیادی در انتخاب پیمانکار واجدالشرایط موفق بود .

وی در ادامه پروژه های در دست اجرای دانشکده دامپزشکی را سردرب به مساحت 79 متر مربّع و با پیشرفت فیزیکی 96 درصد ، کلینیک دامپزشکی به مساحت 4050 مترمربّع و با پیشرفت فیزیکی 92 درصد ، دامداری به مساحت 3000 متر مربّع و با پیشرفت فیزیکی 80 درصد ، مزرعه پرورش تمساح به مساحت 1500 مترمربّع و با پیشرفت فیزیکی 60 درصد بیان نمود .

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار اضافه کرد:ساخت پارکینگ خودرو با ظرفیت 120 خودرو با اعتباری بالغ بر 500/262/112/2 ریال و عملیات محوطه سازی به مساحت حدود 7 هکتار با اعتباری بالغ بر 000/000/841/53 ریال از طرحهای عمرانی آتی حوزه معاونت عمرانی واحد گرمسار است که هم اکنون در حال عقد قرارداد بوده و عملیات اجرائی آنها در ماه جاری آغاز خواهد شد .

ایشان در پایان با اشاره به آنکه دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار دارای بزرگترین سایت از نظر وسعت و تعداد ساختمان و سایر امکانات و مزایا در میان دانشکده های دامپزشکی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می باشد ابراز امیدواری نمود که انشا ا... تا پایان سال جاری شاهد افتتاح بزرگ ترین سایت دانشکده ای باشیم .